Maltepe Kadir Has Bilim Sanat Merkezi, [Bilişim Teknolojileri Öğretmeni], (Ocak 2020 – Haziran 2020)
Marmara Üniversitesi, [Öğretim Görevlisi], (Ocak 2022 - Ocak 2023),(Eylül 2023, ...)
Kaynarca Kız Anadolu İHL, [Bilişim Teknolojileri Rehber Öğretmeni], (Eylül 2023, ...)
Bilimsel Çalışmalar:
Aktaş, N. (2016). Ortaöğretim Kurumları Okul Yöneticilerinin Teknoloji Liderlik Rollerinin İncelenmesi. Yayınlanmamış yüksek lisans tezi. Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İstanbul
Karaca, F., & Aktaş, N. (2016). Ortaöğretim Kurumu Öğretmenlerinin Web 2.0 Uygulamaları Kullanım Durumlarının İncelenmesi. International Conference of Strategic Research in Social Science and Education (ICoSReSSE), Antalya, Türkiye.
Karaca, F., & Aktaş, N. (2019). Ortaöğretim kurumu öğretmenlerinin web 2.0 uygulamaları için haberdarlıklarının, yeterlilik düzeylerinin, kullanım sıkılıklarının ve eğitsel amaçlı kullanım biçimlerinin incelenmesi. Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 21(2), 212-230.
İ. V. Sancar, Aktaş, N., Odabaşı, H., F. (2020). Eğitimde Nesnelerin İnterneti Odabaşı, H., F, Akkoyunlu, B., İşman, A. Eğitim Teknolojileri Okumaları 2020. (Eds.) (s. 325-337) Ankara: Pegem, 2020
Baltacı, Ş., & Aktaş, N. (22 - 24 Eylül 2021). Web 2.0 Teknolojilerinin Eğitsel Amaçlı Kullanımı: 2016-2020 Yılları Arasında Yayımlanan Makalelerin İçerik Analizi [Konferans Sunumu]. 1 st International Conference on Educational Technology and Online Learning – ICETOL 2021, Balıkesir, Türkiye.
Aktaş, N., & Karaca, F. (2022). The relationship between Turkish high school administrators´ technology leadership self-efficacies and their attitudes and competencies towards technology use in education. Participatory Educational Research, 9(5), 430-448.
Şengel, E., & Aktaş, N. (2022). Reflection Of Academicians In Using Blended Learning. European Journal of Education Studies, 9(8).
Aktaş, N., & Şengel, E. (2022). What Higher Education Students Think About Online Learning in The New Normal Period of The Covid-19 Pandemic? Education & Science 2022, 69.
Sengel, E., & Aktaş, N. (2022). Blend Or Not To Blend? What Faculty Member Think About Blended Learning?. Journal of Turkish Science Education, 19(3). Retrieved from http://www.tused.org/index.php/tused/article/view/1992
AKTAŞ, N., DEMİRGÜL, S. A., & Sancar, I. V. (2024). Adaptation of flexible thinking in learning scale to Turkish culture. Journal of Educational Technology and Online Learning, 7(1), 71-83.
Projeler:
Marmara Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeleri Birimi [EGT-C-YLP100216-0070 / C Tipi Yüksek Lisans Projesi] (Araştırmacı)
Pendik İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü Vizyoner Öğretmen Akademisi (Eğitmen)
ISTKA TECHNART "Creativity is Loading" (Eğitmen)
Sertifikalar:
Cisco CCNA R&S 1-2-3-4 Eğitmen Eğitimi, CISCO
Web Tabanlı İçerik Geliştirme Eğitimi, MEB HİE
Eğitimde FATİH Projesi Pardus Kullanımı, MEB HİE
Fatih Projesi Eğitimde Teknoloji Kullanımı, MEB HİE
Fatih Projesi Eğitmen Eğitimi, MEB HİE
Fatih Projesi Etkileşimli Sınıf Yönetimi, MEB HİE
Fatih Projesi BT’nin ve İnternetin Bilinçli ve Güvenli Kullanımı, MEB HİE
Arduino Uygulamaları (Temel Seviye), MEB HİE
Arduino Uygulamaları (İleri Seviye), MEB HİE
Nesne Tabanlı Programla (Visual C#), MEB HİE
Kotlin ile Mobil Uygulama Geliştirme, MEB HİE
Flutter ile Mobil Uygulama Geliştirme, MEB HİE
Yazılım Geliştirme Uzmanlığı, MEB HİE
Nesnelerin İnterneti (IoT) Temel Seviye, MEB HİE
Siber Güvenliğe Giriş Eğitimi, MEB HİE
Siber Güvenlik Eğitimi, Ağ Yöneticileri Derneği
WİFİ Kablosuz Ağlar Eğitimi, Ağ Yöneticileri Derneği
Python Programlama Dili, MEB HİE
Yapay Zekâ Eğitimi 1, MEB HİE
Bilgisayar Destekli Tasarım (AutoDesk Fusion 360), MEB HİE
Zekâ Oyunları -1, MEB HİE
Zekâ Oyunları -2, MEB HİE
Çalışanların Temel Sağlığı ve İş Güvenliği Eğitimi, MEB HİE
Motorlu Taşıt Sürücüleri Direksiyon Eğitimi Öğreticiliği, Halk Eğitim Merkezi
Motorlu Taşıt Sürücüleri Direksiyon Eğitimi Sınav Sorumlusu, Halk Eğitim Merkezi
E-Sınav Uygulamaları Kursu, MEB HİE
E-Sınav Uygulama ve İzleme Sorumlusu Kursu, MEB HİE
Dijital Girişimciliğin Temelleri, MEB HİE
Uzman Öğretmenlik Eğitim Programı, MEB HİE
Ödüller:
Takdir Belgesi, 2011 (TSK İnsani Yardım Tugayı)
Başarı Belgesi, 2018 (Kaymakamlık)
Başarı Belgesi, 2022 (Millî Eğitim Bakanlığı)
Başarı Belgesi, 2022 (Millî Eğitim Bakanlığı)
Üstün Başarı Belgesi, 2023 (Kaymakamlık)
Maaşla Ödüllendirme, 2023 (Valilik)
Verilen Eğitimler
Bilişim Teknolojileri (Lisans)
Temel Programlama (Lisans)
İleri Programlama (Lisans)
Mobil Programlama (Lisans)
İlgi Alanları:
Yazılım
Robotik Kodlama
Mobil Uygulamalar
Görüntü İşleme
Ağ Teknolojileri
Siber Güvenlik
Yapay Zeka
Makine Öğrenmesi
Veri Madenciliği
Öğretim Teknolojileri
Öğrenme Modelleri (Harmanlanmış Öğrenme, Ters Yüz Sınıf vd.)